I farten

Idag har vi varit i farten. Hälsat på hos J´s farmor och så har vi varit och hälsat på hos vänner i stan! :=) Har även sprungit in på ica och köpt mjölk o sånt, även lite gotta naturligtvis det är ju trots allt helg :=) Idag är jag lite trött faktiskt fast så har jag ju vaknat tidigt igen. Sov lite konstigt i natt, hade inga mardrömmar denna gång men magen kändes stor och hård. Kanske inbillade mig men jag fick ingen riktigt skön ställning inatt. Kan ju bara föreställa mig hur det är om nån månad när den är ännu större! :) Näe mina vänner ska nog ta på mig slappis kläder och gå ner & slänga mig på soffan och bara ta det lugnt. Ha en fortsatt trevlig fredags kväll!

God natt & sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0