Härliga måndag

Idag har vi haft sovmorgon & inte vaknat förrän kl 10 med solsken utanför fönstret. Sånt är härligt att vakna till! :) Låg vaken inatt och lyssnade på när det ösregnade ute och det verkar ju ha hjälpt snön att smälta lite grann i alla fall. Fick sommar känslor när jag lyssnade på regnet, för även om jag älskar solen & värmen så tycker jag även om regnet. Det är på något sätt rogivande att bara sitta & lyssna och kolla på regnet som faller ner! Idag är vi i vecka 21+0 och tänkte att jag skulle ta och fota magen idag. Tycker den har växt en del igen :) Känner ju och har redan känt av h♥n i magen ett tag nu  men så fort man lägger handen på magen så blir det tyst och stilla. Så jag längtar extra mycket nu till när J också ska få känna & se när lillhjärtat sparkar! =) Nu börjar det bli dags för frukost här i huset, en lite sen sådan också.

Ha en Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0