Godmorgon söndag

Här är det mulet & grått idag och verkar bli så hela dagen också.
Blev inte att åka till affärerna och kolla igår utan istället så testkörde/testkör "fortfarande" en bil som vi kanske ska köpa.
Kommer ju att behöva en lite större bil eller det underlättar ju i fall man ska ha med sig barnvagn och grejer att ha en kombi. Den är riktigt skön och köra men vi får ju se hur det blir, måste ju få sålt volvon först i såfall. Åkte även en sväng till en vän & drack en kopp kaffe & snick snackade om allt mellan himmel och jord! :) Ska åka in till stan idag i stället och kolla runt & planera köpen. Visa kanske tycker jag är tidigt ute med att fixa med alla baby grejer men då ska ni också veta hur mkt som ska fixas före den lilla anländer :=)  Allt behövs ju inte köpas på en gång har många sagt till mig men jag är en person som vill ha allt färdigt & slippa tänka på det. Jag vill ju ge all uppmärksamhet åt lillhjärtat sen & då underlättar det om man har fixat färdigt grejer och så att allt har sin plats osv. På tal om annat så måste jag fast efter 7 ikväll till imorgon bitti efter att jag varit och tagit blodprover. Gah hur ska det nu gå? Jag tycker inte alls om att inte få äta då när jag är hungrig eller dricka när jag är törstig för det får jag inte heller göra förutom fukta munnen lite. Men har planerat att äta en stor skrovmål eller liknande just före så kanske jag klarar mig natten! ;)

Önskar er alla en toppen söndag! :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag var precis som dig. Ville också planera köpen och köpa rätt tidigt :) Väntar man mot slutet blir det ju så dyrt då man ska ha allting på en gång också :) Och så vill man ju njuuuta då bebisen kommit :)



Ha en bra Söndag, trots det trista vädret!

2009-04-19 @ 11:29:38
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0