God morgon

Hoppas ni sovit gott? Jag däremot har vaknat flera gånger igen men är väl bara att vänja sig. Somnade dock om igen så ingen större fara här inte! :) Är ensammen hemma  nu på förmiddagen då J är och kör rally nånstans i skogen. Så jag tänkte att jag skulle kolla veckans avsnitt av Grey´s som jag missade men har spelat in & sen får vi väl se vad som hittas på i detta hus. Är så sugen på att premiär grilla men grillen är under snön. Aaa vi glömde den dit då gården skulle plogas så den blev täckt av snö. Får se om den överlevde eller om man måste köpa en ny. Så jag får fantisera vidare om min grillning ännu ett tag till! :=)

Ha en trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0