God morgon

En solig tisdag har vi här hos oss idag, riktigt skönt om du frågar mig! :) Senare idag ska vi på MVC och kolla till lill hjärtat som är riktigt vild om kvällarna när jag lägger mig ner men slutar röra sig när jag lägger händerna på magen :=) Försöker ju känna ifall jag känner sparkar med handen men det kommer väl när sparkarna blir lite kraftigare. Gjorde föresten två olika test på vad det blir för kön och på ena stod det att det skulle bli en pojke & på den andra en flicka. Tror nog inte att dom stämmer men lite roligt var det ändå! :) Idag är magen lite bättre igen men fortfarande öm men jag försöker ta det lugnt  och inte anstränga mig alltför mkt nu när det är så här, så lång promenader får vänta. Nu ska jag börja fixa till mig & klä på mig . .

Ha en jätte fin tisdag alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0