Dagen äventyr

Har suttit halva morgonen/dagen med att vänta på att bli uppringd från sjukan. Fick en tid till slut ialf men först nästa vecka, dom sa att om det blir värre så skulle jag ringa! Är fortfarande öm i magen men inte lika mycket som igår så förhoppningsvis försvinner det snart. Vågar ju inte spänna mig & röra på mig som vanligt ännu.
Har ändå varit en sväng till gallerian idag & varit shopping tipsare åt syster. Det var skönt att vara ute bland folk, man glömmer bort sina bekymmer för ett tag! Nästa gång jag åker dit ska jag ha lite pengar, trist att bara gå runt & titta varje gång på allt man skulle vilja ha ;=)  Var för första gånge in på H&Ms baby avdelning & hittade ju såklart massa söt som ska inhandlas sen. .  På tal om baby så är vi halv vägs idag, nu bara 20 veckor kvar! :=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0