1 April

God morgon alla!
Vaknade inatt av att älskling kom och la sig efter 4. Kunde inte somna om hur jag än låg och vred på mig. Det hade till och med börjat bli ljust ute men somnade om till slut i alla fall! :)
På morgonen sken sol ljuset in genom fönstret som man blev helt glad inombords. Det har ju snöat & varit molnigt i flera dagar nu så solen var mycket välkommen igen! :)
Idag ska jag fixa upp sista ljuslyktan över matbordet eller det blir väl J som får sätta den & jag dirigerar & sen blir det nog en promenad också i detta vackra väder. Lite senare i eftermiddag ska åka in till stan på en kopp té hos en vän.
Första April och nu har snön bara en månad på sig att försvinna, för förra året den 1 maj satt jag nämligen ute och solade i short och linne & det var minst 20-25 grader varmt! :) Så kom igen nu, smält smält!

Önskar er alla en toppenfin onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0