Utmaning 2

13 snabba . . .



1) Spets: Det är snyggt i lagom mängd.


2) Höga Stövlar: Absolut! kort som jag är så kan jag ju behöva nån cm ;)

3) Vadlånga kjolar: Näe skulle se helt tokigt ut på mig, inte snyggt.


4) Baggy jeans: Det är snyggt på vissa men har ingen aning om hur det skulle se ut på mig.


5) Det dressade modet: Snyggt ja!

6) Halvöppna skor, typ håliga skor: Jodå, det är fint . . På sommaren & på fest


7) Kilklackar: Snyggt & oftast bekvämt :)

8 ) Capen: Mjae, vet inte riktigt kanske en poncho istället !


9) Leopardmönstrat: Samma som på spets, i lagom dos är det snyggt!


10) Kappor i glada färger: Jo i en färg som är färglad men samtidigt lite diskret, ingen gul eller ljus grön :p


11) Rutigt: Rutigt är fint.


12) Väst: Västen är något som jag har fastnat för så såklart att det är snyggt! Fast tycker inte om dom jätte långa och pösiga varianterna!


13) Hatt och andra huvudbonader: Har lite svårt för hattar & sånt, även om jag envisas med att köpa ifall jag skulle vilja ha på mig. Men går oftatst runt med söta mössor på vintrarna.


Blev utmanad av josefine! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0