Träningsvärk i benen

Var och joggade igår kväll & idag har jag lite träningsvärk . .
Just efter joggningen darrade jag helt i benen som att dom ville ge vika  men jag antar att det blev så för att jag inte är van.
Promenerar ju annars ganska mkt med vovvarna men det är ju inte samma sak.
Ska ut på en tur ikväll igen :) det är rätt så skönt faktiskt!
Loggade in på Laredoute idag och skulle se om dom skickat mitt packet men det hade dom inte, istället stod det helt plötsligt att tunikan var slut. Bestämde mig att ta bort blusen också och byta till en kofta i stället av Laura Clement. . lite dyrare men det ska vara bra kvalite!




Får  bara hoppas att den nu skickas snart, vill ju ha den helst nu till hösten/vintern!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det som är så underbart med löpning är efteråt, när man varit duktig! :)

åh, jag har fastnat för koftor just nu, mysplagg nummer ett!

Ha en bra dag!

2008-09-18 @ 17:08:41
URL: http://emmaa86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0