Flying tomatoes

Tänkte säga god morgon men morgonen började inte så super bra idag!
Igår kväll när vi låg och kollade tv så hörde vi helt plötsligt att det small till & vi tänkte inte desstomer , det var nog bara pelletskaminen. Men imorse när jag vaknade såg jag att nån hade kastat tomat i fönstret . . .
Jag blir så FÖRBANNAD för jag vet exakt vilka det var, & ärligt talat så trodde jag att man vi den åldern har mer respekt för andra människor & mer skruvar i skallen för att inte hålla på med sånt skit ?
Men jag antar att om inte föräldrarna orkar bry sig så vad kan man egentligen förvänta sig?!


 
Nog om det, tänker inte låta snorungarna förstöra hela min dag!
Förutom det ovanstående så har min morgon varit lugn & skön & jag har sovit som en prinsessa inatt :)
Fick hem igår erbjudanden från La redoute. . .
Handla för 400:- få 100:- rabatt
Handla för 800:- få 200:- rabatt
Handla för 1600:- få 500:- rabatt
Vi får väl se vilken jag utnyttjar men kollade runt lite igår och det fanns massa fina koftor som jag vill ha :)

Vad jag beställer kommer senare under dagen . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0