Det var nåt i skogen

Var och joggade ikväll igen & det var såå skönt men ajaj va ont det gör i bena nu :(
Men det är det värt i slutändan när man kommer i fin form! :)
När jag var ute så hörde jag nåt prassla i skogen, ganska nära vägen , tänkte först att det kanske bara är en fågel men när det började prassla mer & mer så började jag bli en aning orolig att det kanske skulle vara en stor jätte älg eller nåt . . . . det är ju faktiskt älg jakt nu.
Tog mig hem levande i alla fall & såg inte varelsen som spionerade på mig i skogen men jag tror att morgon dagens jogging sker en aning tidigare & inte när det börja skymma ute! :)
Nu ska jag ta en mig en varm dusch, äta lite kvälls fika & mysa i soffan med levande ljus . . .

God night dont let the bed bugs bite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0