Change of plans

Blev lite ändrade planer idag. Vi skulle ju storstäda men det slutade med att vi åkte till luleå och köpte en ny soffa & ny kofta till mig! :)
Vi har velat ha en ny hur länge som helst och så såg vi annonsen från Suomi soffa, en jätte fin soffa jätte billigt. Det blev den soffan men dock i en annan färg vilket gjorde att den blev lite dyrare men fick den ändå billigt jämfört med ordinarie pris. Vi är i alla fall supernöjda med våran soffa! :)
Sprang även in på H&M på storheden och kollade runt lite då jag hade 200:- presentkort . .
Hittade en fin kofta i lite längre model som jag verkligen ville ha. Så säger jani " du vet väl om att du är på mama avd" ?
Haha, näe det visste jag ju inte men det slutade med att jag köpte koftan ändå för den var så goo och fin! :)
Här kommer lite bilder på nya soffan & koftan . . .











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0