Barfota promenaden

Så var helgen över igen & nya vecka påbörjad!
Lördagen blev trevlig, kände ingen vidare lust för att fara ut och festa men valde att svälja tristessen & gå ut och ha kul ändå. Tur var väl det för kul hade jag, trots den dåliga musiken & kalla promenaden från torne till happis barfota! ;)
Vaknade rätt pigg redan vid 9 igår morse, as usually . . med en smärre huvudvärk som gick över efter en magnesyl.
Skulle kolla nya Batman filmen på kvällen men somnade, vaknade vid 20.00 och kollade Kung fu panda istället & lyckades hålla mig vaken genom hela filmen :) filmen efter det dock däckade jag till . . igen . .
Har känt mig rätt slö idag också men har lyckats göra nånting ändå . . ingenting nämnvärt dock!
Nu ska jag faktiskt avsluta här & kolla in på ams om det kanske har kommit in nå jobb värt att söka till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0