Sjukling

Så nu sitter man här sjuk ändå. Näsan rinner samtidigt som den är täppt, uscha så jobbigt.
Har dock inte fått nå feber ännu men det är nog bara en tidsfråga!
Har suttit & kollat runt lite på Ginatricos web shop & hittade några som jag skulle vilja klicka hem. Men ska vänta till nästa vecka då nya köpcentret öppnar & gå och kolla där först! :)
Gud vilken storm det var inatt när jag vaknade, trodde ärligt att utestolarna hade flygit iväg då dom inte väger nåt & du praktiskt taget kan lyfta upp dom med lillfingret men icket dom hade bara fallit bakåt .
Idag ska dom ställas in för vintern, nu när vi äntligen har lite plats.
Det är nog dags för frukost nu men först ska jag ta på mig en varm tröja, fryser lite grann!

Heejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0