Jag dissar trenden!

Idag har det varit en allmänt tråkig dag. Kom just in efter den dagliga promenaden med vovvarna & nu sitter jag här framför dumburken igen ;)
Satt tidigare och kollade lite bilder från lite varstans och la märke till en sak som många av er söderut har gemensamt !
Varför i allsin dar har ni inga gardiner i fönstrena ? det ser ju såå otroligt tråkigt ut .
En gardin vare sig det är en lång, kort eller rullgardiner så gör den så mkt för ett rum. Det blir hemtrevligt & mysigt! :)
Näe jag dissar denna trend om man nu kan kalla det för det ? ;)
Nåja , ikväll hade jag tänkt sitta lite framför den andra dumburken, nämligen tvn som jag så högt älskar!
Det måste vara den bästa elektronik grejen som någonsin uppfunnits :)
Tänkte kolla  design : Simon & Tomas kl. 20.00 och CSI kl.21.00 . . .
Den först nämnda är ju bara så bra, älskar att kolla hur dom piffar upp andras hem & samtidigt få själv lite inspiration till sitt egna hem.
På tal om inspiration så ska jag avsluta nu & kolla runt lite på heminrednings prylar :)

Kram Carita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0