Äntligen har den öppnat :)

Jo nu är den öppen den där shopping gallerian som jag så länge väntat på.
Jag och syrran åkte dit kl.10.00 då det öppnade och kom hem kring halv tre nångång. Nu är man lagom trött i fötterna & börsen ekar tomt . . .
Butiker som öppande var bl a. Kicks, GinaTricot, Veromoda,Lindex mm & visa har bara bytt lokal dit.
Idag var jag på jakt efter party kläder då jag enligt mig själv ialf har för lite av & jag hittade massor massor & massor.
Men som vanligt så kan man ju inte köpa hela affären men jag är mkt nöjd med det jag köpte! ;)


 



 

♥ Svart spetsklänning
♥ Lila kläning/tunika med guldkedja runt halsen
♥ En vitt linne med lite korsett mönster
♥ 2 Toppar som man kan ha som kort klänning eller med byxor

Allt detta är köpt från Ginatricot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0