Bokat & klart

Hejsan hoppsan . . .
Nu är trippen bokad och klar , blev dock ingen härlig massage för min del då det var fullbokat
Nåja inge fara får helt enkelt ta det nästa gång! :)
Fredag kväll ska jag föra Didi till mina föräldrar och tidigt på lördag morgon så ska Bonus & Daisy åka till kalix och övernatta på hund pensionat/hund dagis, ska bli intressant att se hur det går! :)
Så skönt att få komma bort lite!
Bilen gick inte igenom besiktningen men det var inget jätte stort fel som tur så det går nog snabbt att fixa.
Solen skinner så härligt idag, dock inte så varmt som jag skulle önska mig men man kan ju inte få allt ;)
Händer inte så mkt idag . . ska ut & promenera lite i det fina vädret hoppas det håller i sig till efter 5 bara!
Måste åka till Hanna gumman i älvsbyn och titta hur hon bor i sin lilla etta,  Synd att jag inte kunde komma nu ihelg men som sagt det kommer fler tillfällen nu till sommaren! :)
Imorgon är det lönedag äntligen och efter jobbet ska jag till ica maxi & köpa mig den efterlängade mixern :)

So long . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0