Namnsdag

Its a better day today than yesterday . .
Eller jaa det var väl ingen jätte dålig dag igår men man hade väl lite grejer man gick & tänkte på!
Idag är det onsdag & min namnsdag ( grattis till mig själv ) inte för att jag brukar fira namnsdagar men ;)
Idag kommer Sussu & lilla hugo hem från turkey . . hon är säkert brun som en pepparkaka lite avis blir man nog! :)
Här har vi haft så kallt dom senste dagarna så det har inte blivit mkt till solande, men idag efter jobbet så ska jag åka o sola lite . . blev aldrig av går såå!
Imorgon fyller syster 11 år . . jisses snart är hon också tonåring som springer runt på stan med alla vänner :p . . kom på idag att jag inte slagit hennes presenter ännu så det måste jag också göra!
Näe ska avrunda nu måste tillbaka till jobbet . .

P.S Leona Lewis- Take a bow . . helt underbar låt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0