Some Questions

1. Ditt fullstädiga namn:
Nina Carita . . . . .

2. När fyller du år:
Fyller år den 16 juni & blir då 21


3. Färgen på dina ögon:
Djup blå


4. Tre saker du är bra på:
Inredning, Dansa & städa . . Bra o ha mig omkring då det är städdags :)

5. Tre saker du absolut inte är bra på:

Ta hand om blommor i rabatten, bilar ( Har aldrig haft nå vidare intresse så bara
att jag kan köra duger bra för mig) , elektroniska prylar men försöker lära mig genom att testa mig fram :)



6. Tre tv serier du inte vill missa:
Grey´s anatomy, Desperate Houswifes, CSI

7. Favoritfärg:
Det ändras ju beroende på årstid men just nu vit, turkos, korallröd, grön &
mitt "hatar/älskar" färg orange!


8. Vart vill du åka på semester:
Thailand, Spanien, USA, Australien & Frankrike

9. Vilka länder har du varit till:
Sverige & finland of course, men även Kreta, Turkiet & USA !

10. Språkkunskaper:
Svenska, Finska & Engelska, men vill gärna lära mig franska & spanska!

11. Roligaste / Tråkigaste ämnet i skolan:
Roligaste ämnet var nog språk & bild , tråkigaste matte eftersom
jag var urkass på det ..


12. Du var klassens . . :
Jag var nog den som varken syntes speciellt mkt men inte heller den osynlige . .
Kom nog överens med dom flesta . .

13. Du är utbildad till:
Undersköterska

14. Framtidsplaner:
Har inga, lever för nuet . . vet bara att jag vill se & uppleva mkt!

15. Som person är du:
Glad & omtänksam, försöker nog vara alla till lags . . men har även en
krutig sida . . .


16. Stökmaja eller pedanta Monica:
Pedanta Monica absolut, senare tid har jag lärt mig att det är OKEJ att det är
lite stökigt ibland, blir med andra ord inte hysterisk & arg på en ggn! :)


17. Är du religiös:
Neej, tror dock på att det finns någonting större än människan men vad vet jag inte!

18. Singel eller pojkvän:
Pojkvän sedan snart 5 1/2 år tillbaka!

19. Bästa vännen:
Hanna gumman! :)

20. Familjen:
Mamma & pappa, storebror & lillasyster .

21. Favoritdjur:
Hund & katt.

22. Hur många djur har du:
Har tre hundar & en katt

23. Favoritdricka:
Vatten & smoothie ..
Alkoholhaltigt så är det d mesta med smak av äpple!

24. Favoritmat:
Pasta, fisk & kyckling . . lätta maträtter!

25. Du skulle aldrig:
Springa runt naken på stan & bada med hajar ;)

26. Du skulle gärna:
Hoppa bungie jump & se en livs levande tornado ! ;)

27. Intressen:
Resa, inredning, djur, dansa . . listan kan göras lång :)

28. Stjärntecken:
Tvillingarna

29. Favoritgodis:
Choklad kommer nr 1 & glass o lakrits delar en 2:a plats :)

30. Favoritdoft:
Gucci , det är min doft!

31: Saker du vill göra innan år 2008 nått sitt slut:
Vill gärna hinna & ha råd med en resa nånstans, få en fastanställning skulle vara skönt!
Renovera lite på huset . . ha riktigt kul i sommar då det är första sommaren på tre år som jag inte jobbar
så det ska förhoppningsvis göras mkt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0