Jag förföljare ?

Hände något lite roligt igår när jag skulle hämta syster från kuben  . .
Åkte som sagt till kuben för att hämta min syster som slutat skolan & efter det åkte vi tillbaka till mitt jobb och av en ren slump hamnade vi bakom en röd volvo som tydligen skulle åt samma håll ..
När vi närmade oss jobbet så ökar den här volvon farten & sen ser jag inte den nåmer . . inget jag tänkte destå mer på just då men sen när jag svänger in till en annan väg ser jag att volvon "verkar vänta" på mig och vänder och börjar köra bakom mig istället . .
Tro mig , jag förföljde inte dig vem du nu är . . av ren slump körde vi samma väg något som inte är ett brott så vitt jag vet!
Tyckte det var lite rolig ändå . . me a stalkert don´t think so ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0