Hemma igen!

Nog var det skönt att komma iväg en sväng men nog är det skönt att komma hem också!:)
Oulu var en fin & mysig stad och det var en kanon fin dag att vara ute o shoppa , men det blev inte handlat så mkt ändå . . hittade dock en klänning som jag spanat på nelly.se & den svepte jag med mig! :)
Badet på Eden hotellet var väl inget att hurra för . . hade väl för höga förväntningar eller något men inget jag åker tillbaka för ialf!
Bilder kommer så fort dom är på datorn.
Idag jobbar jag på som vanligt och det är lite halvtaskigt väder ute med regn,hagel & blåst och emellanåt tittar även solen fram . . hörde att det snart skulle bli medelhavs värme hittåt så får hålla tummarna för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0