Helgen som var . . .

Hade verkligen skit skoj i lördags . .
Kvällen började med att vi skulle åka & bowla men bajs kvinnan bestämde att hon skulle stänga tidigare igen så det blev inge vilket var lite synd då vi sett framemot det!
Nåja vid 7 tiden åkte vi till Cape East där vi hde bokat bastu för kvällen & där blev vi kvar till ca 10 . . bastade i flera tim & hade det skoj! :)
Efter det åkte vi vidare till Carra & Jarno där vi grillade, dansade & snackade hela kvällen!
Jag åkte däremot hem en kort sväng då jag kom på att jag ändå skulle ha på mig min nya klänning och nya pumps . . . något jag fick ångra eftersom jag hade svin ont i fötterna in the end of the night . . nåja vill man vara fin får man lida lite pin brukar man säga va? ;)
Efter allt grillande & dansande åkte vi vidare ut på krogen ( uumpis ) som vanligt vilket var helt okej , sällskapet var det inge fel på men börjar få avsmak för stället!
Men i princip enda stället & gå ut på så what´s a girl to do?
Bilderna från kvällen ligger fortfarande i kameran & mobilen så dom kommer inom kort . .
Söndagen spenderade hemma med pizza & godis hela dagen . . inge bakis men lite sliten var man ju.
Idag hade jag dessvärre jätte jobbigt att stiga upp & jobba . . känns nästan så att man behöver två dagar för att återhämta sig  . . blir nog en tidig kväll idag!

Nu är det dax att gå ut med vovvarna sen ska jag få ryggmassage . . så skönt! :)

Natti natti sova gotti . . .






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0