Tokspring hit & dit

Hejsan i huset!
Sitter just nu här med sista blonderingen i håret sen får det duga i och sätta ljus askblonda! ;)
Ihelg har det inte varit en lugn stund känns det som . .Lördag åkte vi till Luleå för att kolla på vitvaror & hem kom vi också med vitvaror, fina sådana också :) På söndag var vi till Ikea & hämtade vårat kök , tog ju bara ca 3 tim allt som allt men nöjda är vi förde för våran shoppingrunda blev ganska billig! ;)
Efter Ikea åkte vi och storhandlade mat på Ica maxi där vi förövrigt söndrade en köttfärssås, som gled i golvet så fint . . .
På kvällen klippte vi gräs & tömde lite skåp.
Idag har vi jobbat, beställt köksgolv, köpt målafärg, kolla kakel, varot en sväng på Ikea igen & till slut köpt massa el grejer från Ö&B ! Pust & stön . . .
Som sagt massa spring hit & dit . .
Meningen var ju att vi skulle börja riva köket idag men vi får först containern imorgon så lika bra det för jag är helt slut.
Fint kommer det och bli men vägen dit är lång ;)

Handlade lite smycken från Ur & Penn då vi var till luleå, ska knäppa lite foton så får ni se vad.
Min födelsedag börjar ta slut men det är helt ok då jag helst av allt vill lägga mig i soffan och glo tv sen sova . . .
Tack för idag, slut för idag!

God natt till er alla . . / Carita ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0