Sveriges nationaldag

Tänkte sjunga en liten truddilutt men så kom jag på att jag inte kommer ihåg texten alltför bra ;)
God morgon förövrigt, vaknat just efter 8 imorse & när jag gick ut i köket för att släppa ut hundarna på gården så hoppar föräldrarnas ca 70kg tunga leonberger mot mig . . . lite små jobbigt men han blev väl så glad över att se mig så han inte kunde sitta still ! :)
På ett tag måste jag åka hem till mig en sväng & gå ut med våra vovvar en liten promenix & sen åka till stan för att handla mat, idag står det kyckling och ris på menyn :)
Igår var jag dum nog att sätta på mig jeans på morgonen & jag kan lova att det blev varmt så när jag väl kom hem åkte dom av fort som bara den och ersattes istället av shorts & linne! :)
Idag är det dessvärre ingen sol alls vilket jag är lite less över, det  är så typiskt att när jag är ledig så är det molnigt men när jag sitter inomhus på jobbet så är det såå fint väder!
Näe ska ta och avrunda här nu och gå ut till stallet en sväng . . .

Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0