Ska bli blondin!

Eller bara för en lite stund i alla fall ;)
Har bestämt mig nu att jag ska ha mkt ljusare hår än vad jag har nu. Ska köra två avfärgningar då det stod att det lär behövas två på förpackningen till mörk brunt hår & om det ännu efter det är för mörkt så kör jag blondering på det och förhoppninsvis så kan jag sen lägga den egentliga färgen! :)
Hoppas det nu funkar, vet att det kommer att slita jätte mkt men ska ladda upp med bra hårinpackningar osv . . .
Fick ju håret någorlunda blondt med gula nyanser i yngre tonåren :P så det ska väl gå denna gång också!
Sitter at work nu och det är en super lugn dag men gör ingenting, hann aldrig göra nåt utav det jag skulle igår så det blir dubbelt upp idag i stället!
Nu ska jag fortsätta jobba!

Carita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0