God dag

Av nån konstig anledning har jag för mig att det är onsdag idag istället för tisdag, ligger en dag före än ni andra ;)
Jätte fint väder ute men det har blåst lite kallt och jobbar gör jag så har inte hunnit sola något ännu. Måste bara nämna vilken klåpa jag var förra veckan, har slagit armen blå & fått massa små sår i händerna, slagit tån & slutligen gått i i ett träd . . . jaa va ska man säga ibland är bara allt i vägen! :)   Haha
Snart slutar jag för dagen & sen blir det o åka hem och testa cykeln, jag som har tjatat om att jag ska börja cykla så då ska jag minsann göra det också. Ska bara hämta syster från skolan först.
Som jag sa tidigare att jag aldrig riktigt tyckt om dessa gladiator sandaler men nu sitter även jag här och spanar efter ett par. Dom är som sådär snygg/fula hursomhelst vill jag ha ett par & har hittat på nätet men såklart fanns det inte i storleken så jag får väl vänta och se . . så småningom hittar jag dom och då är det bara att slå till! :)

Dessa var dom två jag hade kunnat tänka mig . . .







Båda är från www.gojane.com !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0