Soligt & varmt

Det har varit så fint väder dom senaste dagarna att man bara måste ligga ute i solen och njuta :)
Men idag blev det för mkt, fick sån skallebank såå men såklart skulle jag försöka pina mig själv innan jag till slut gav upp! ;) Har varit en sväng till kalix idag & hämtat syster & handlat mat . . sen kom jag hem och spelade lite guitarr hero men blir smått less när fingrarna inte vill lyda för fem öre.
Klockan har redan hunnit bli nine a clock & det börjar vara dags att rasta hundarna för kvällen snart . .
Efter prommis så är det duschen nästa & sen kolla lite tv innan jag däckar för kvällen! :)

. . . . . Hoppas det är lika fint väder imorgon. . . . .

Hejdå!















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0