Helgen som var . .

Helgen var både hektisk, lugn och kul! :)
Fredag höll vi på med köket hela dagen och mot kväll/natt kvisten gjorde jag ännu en smörgåstårta. . . Tummen upp för mig! ;)
Lördag var vi och bada vovvarna Daisy och Bonus men det var bara Bonus som plaskade i vattnet & tyckte det var kul . Daisy hon ville ju inte bli blöt om sina fina tassar hon :) men fick i henne i vattnet så hon tog en liten simtur hon med eller ska jag kanske säga "dyktur" . . . på kvällen blev det festa med Guitar Hero spelande, ölspelande & besök på två krogar! :)
En kul kväll med lite för mkt Aquatinis & för höga skor ;)
Tog mig hem helskind i alla fall & nästa dag hade jag som tur var bara lite ont i huvudet! Thank god
Söndag vaknade jag tidigt som vanligt men somnade igen på soffan i ca 3 tim på dagen, av nån konstig anledning så smakar sömnen bättre när man varit rund om fötterna :P En slappis dag för hela slanten var det i alla fall!
Kände mig lite slö igår också, vet inte kanske hade nåt kvar i kroppen ?!
Här kommer i alla fall lite bilder från i lördags kväll där ni bland annat får se min nya hårfärg som inte blev exakt som jag tänkte mig men är super nöjd ändå! :)





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0