Ekorre bebisar & gräsklippning

Im so tired that i could sleep for many many years . .
Klippt gräsamatta idag, HELA gården & vi har ingen liten pytte nytte gård heller. Nåja nu blev det i alla fall gjort ! :)
Igår hände någonting lite roligt . . var och skulle mata & ge vatten åt mina föräldrars hästar så ropar syster att kolla 3 ekorrs ungar som sitter i mitten av hagen.
Tänkte oj  nej dom blir ju snart trampade av hästarna om dom inte går, gick fram till dom & två av dom börja skutta mot ett träd men den tredje ville inte riktigt så jag fick försiktigt försöka putta den till sina syskon som redan var i trädet.
Till slut satt dom alla tre där & jag funderade och försökte kolla efter mamman men den syntes inte till alls . . .
Stod där och tittade på dom ett tag och såg att ena ungen tod sin tass och la den på andra ungens kind och nosade lite försiktigt . . åhh dom var så söta ni skulle ha sett! :)
Synd bara att jag inte hade med mig kameran . .
Till slut gick vi därifrån & lät dom vara ifred & när vi kom tillbaka så var dom inte kvar . Antar att mamman kom och hämtade dom!

Ibland händer sånt här som man får ta del av!



Näe nu ska jag gå och göra jordgubbs smoothie och kolla i nya La redoute katalogen som damp ner i postlådan idag!
Trevlig helg!

       Carita         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0