Välkommen helg!

Skönt med helg även om jag varit ledig nu i flera veckor! :)
Imorse åkte älskling iväg till Boden för att tävla rally & jag är ensammen till imorgon. Inte helt alone för idag kommer syster & brorsonen och sover över . . .
Så tråkigt väder ute igen, fuktigt & dimmigt . . säger som jag sa imorse " antingen så regnar det eller så är det soligt, inget mellan skit" :P
Inte ens håret hålls som man fixar det när det är så fuktigt!
Har suttit & funderat på att lägga upp en ny kategori, men eftersom i princip alla kör med samma grej i nästan alla bloggar så tvekar jag lite men ska fundera lite så ser vi ju sen! :)
näe du är det dax för dagens promenad & sen msåte jag göra mig iordning & hämta barnen!

Trevlig helg! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0