Sista dagen på denna vecka!

Och jag har vaknat med världens huvudvärk som bara blir värre för varje minut!
Fast det är väl inte konstigt då jag nästan sovit i nästan 12 timmar . . .
När man sovit dåligt en natt så försöker man kompensera med att sova ordentligt & mkt nästa natt istället men det funkar ju inte alls på mig, 8-9 timmar är perfekt! :)
Känner mig lite krasslig idag, fryser & kroppen värker & jag känner bara att jag vill lägga mig på soffan & inte gör någonting.
Tänkte att jag strax skulle gå ut och promenera med vovvarna men im really not up for it today så jag gör det imorgon istället!
Nu ska jag ta huvudvärks lindrande medicin & slappa på soffan.


P.S Vibra tone grejen som jag skulle testa gick sönder av nån anledning så jag kunde inte fullfäöja mitt test!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0