Onsdag morgon

God morgon alla . . .
Igår hände det inte mkt, satt bara hemma och försökte få tiden att gå.
Regnade mest hela dagen också så jag blev ju helt blöt om fötterna när jag var ute och gick med vovvarna. Måste inskaffa gummistövlar! :)
Fick mina nya jeans igår från H&M & ett par strumpbyxor som jag glömt bort att jag lagt på listan så nu har jag ett par extra :)  nåja alla jeansen var för långa ( va ovanligt ) men bara ett par åker tillbaka eventuellt för ett byte till mindre storlek då dom kändes lite lösa och satt inte alls fint. Will see ska kolla när andra packetet kommer ifall nånting där måste tillbaka så skickar jag i samma packet!
Idag händer det nog inte mkt som vanligt . . ska kolla runt på nätet vad ett SATC box kostar. Om jag skulle få råd och köpa en snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0