Lördag morgon

Blev en ganska tidig morgon idag men så blev det ju också en rätt så tidig kväll igår !
Idag har vi massor på agendan men vet inte riktigt vart man ska börja, känns nästan lite jobbigt att behöva vara så flitig hela helgen . . .
Igår blev det inte så mkt gjort utan vi var till stan & handlade lite godis & glas samt hämtade ut nya Xboxen. Så det blev lite Guitarr Hero & läsninga av nya Vecko revyn & Ben & Jerrys glas! :) Mumsigt värre . . .

 

Testade även en ny grej igår Virbra Tone bälte som jag har fått låna av mamma.
Vet inte alls om den funkar men har tagit upp mina lår och stuss mått & jag tänkte att jag skulle testa den i kanske 1-2v så får vi se om den funkar!
Man undrar ju alltid när man ser nåt nytt på tv shop så nu får vi se. Men jag skippar dieten som kom med , kanske måste man ha en speciell diet för att det ska funka, jag vet inte men jag skippar den i alla fall! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0