It´s friday

Veckan har gått fort som i vanlig ordning & denna helg ska spenderas med att göra massa måsten.
Det ska röjas bort grejer efter köksrenoveringen & fixas små grejer som blivit efter, klippa gräset förhoppningsvis för sista gången! Tvätta bilen in & utvändigt . . .
Helgen är fullbokad med andra ord ;)
Nu när det inte längre sommar & sol så är det dags för mig att bege mig ut på jobb marknaden igen men det känns lite seegt med det. Inte så kul när man försöker & försöker och allt man får är ett tack men nej tack! Eller inget svar alls . .
Näe det här med att veta exakt vad man vill göra med sitt liv & arbeta med är svårt och egentligen så behöver man väl inte veta svaret på det riktigt ännu heller. En vacker dag kanske man får världens erbjudande :)
Ja vad vet jag? Nu ska jag i alla fall äta frukost & bege mig ut på promenad!

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0