Ny vecka!

Måndag och ny vecka igen . .
Har varit ledig idag från jobbet och dagen har tillbringats med att mata hästar, promenera med hundarna och laga mat ( pasta & bacon i ostsås m paprika ) . . .
Efter maten blev jag super duper trött så jag däckade i soffan med Oprah show & dagens ämne var varför singel kvinnor inte hittar den "rätta"  . .
Nu sitter jag här vi datorn och känner mig fortfarande jätte slö men ska nog ta och koka lite kaffe så man piggnar till och orkar träna lite!
Efter träningen ska jag ut och städa bilen inuti, tvättade bara bilen utifrån igår så nu glänser min volvo fint igen :)
Loggade in på HM och såg att mina kläder har skickats iväg och förmodligen så är dom här redan imorgon, så länge postbudet inte slöar med den . . .
Har funderat på att om jag ska börja cykla nu när snön smält på vägarna men har ju punka på däcken så jag tänkte att jag kan börja jogga istället , går ju iofs redan ganska mkt om dagarna men tror jag måste öka lite . ..Fast då kommer jag verkligen behöva mp3 spelaren !
Nu ska jag ta en kopp kaffe och vanka ur denna koma :)

Carita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0