Härliga men molniga fredag

Ingen solsken här inte men härligt är det ändå eftersom det är både löningsdag och fredag!
Luleå trippen blir av ändå, jag åker med brorsans sambo Sussu så det ska bli skoj :)
Kanske blir en till tripp till luleå på söndag eftersom Jani också behövde köpa något därifrån . . .
Min mobil piper vart annan minut eftersom batteriet håller på och ta slut , måste ta och ladda den lite på lunchen!
Nu har jag fått mig en MP3 spelare, ingen värsting men fick ju den gratis och den duger bra till och lyssna musik med när man är ute och går!
Så idag ska det skrivas en lista med låtar som ska in i den . .
Måste städa hemma lite idag, sand precis ÖVERALLT . . ni vet har man 3 vovvar & 1 katt så är det bara att bita ihop just vid den här tiden på året, blir ju bättre sen när dom sopat sanden bort från vägarna!

Back to work  . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0