Go to luleåå

Sitter på jobbet här och kollar på tokiga människor som kör som galningar . .
Så fort snön smält så ska grabbarna försöka visa nånting med sina räggar bilar ! jaja
Kom på idag att jag vill åka till luleå & shoppa lite . . kolla om jag hittar en födelsedags present åt lillesyrran bland annat och skulle man hitta en klänning elr två är ju inte helt fel det heller! :)
Blir isåfall på lördag då jag är ledig, men får se om jag får med mig någon  . . lite tråkigt att åka ensammen .
Älskar mina nya solisar som jag beställde från H&M . . känner mig lite som Elvis the king i dom ;) Njaa kanske inte riktigt men snygga är dom , får lägga ut en bild så får ni se sen!

Later my friends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0