Cape East

Igår var ju som sagt och åt på Cape East för första gången och det var riktigt god mat . .
Vi tog det kocken rekomenderade, till förrätt löjrom macka med nån god grejs där på och till varmrätt fläskfile med potatis och sås!
Full pott och det var värt varenda hundra lapp . . synd bara att det inte var mer människor där kändes lite tomt och jag hade svårt att hålla mig för skratt, fråga mig inte varför jag ska alltid skratta vid olämliga tillfällen ! Nåja :)
Idag är det en trist söndag bara för att solen inte lyser och det har börjat snöa åter igen, blir så arg på vädret.
Nåja ska inte göra nåt kul ändå idag, senare ska vi åka in till stan och tvätta min bil som är i behov av det så jag bestämde mig att det spelar ingen roll om jag måste stå ute och frysa så ska jag  tvätta den idag! :)
Har ont i ryggen idag måste ha sovit konstigt eller nåt. . .

Snart första maj, har inga planer på vad man ska göra då får helt enkelt se . .
Inte länge kvar tills jag fyller år heller, så sant att tiden flyger iväg efter att man fyllt 18 .. Känns ju som att det var igår jag tog studenten . .
Nu ska jag kolla vad vovvarna pysslar med.

Carita ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0