Billig shopping?

Idag har jag och Sussu spenderat dagen i luleå & shoppat massor . . .
Eller massor och massor, en del men blev en billig shopping runda då det mesta antingen var på rea eller väldigt billigt! ;)
Hittade bara hem två klänningar, alla var ju slut i storleken eller så fanns det inte i färgen . . nåja better luck next time . . inget och hänga läpp för!
Eftersom kamerans ALLA laddingsbara batterier har dött så får jag knäppa lite bilder i ett senare tillfälle på vad jag köpte idag.
Träffade Hanna gumsingen & Anna i lule på max när vi var och åt . . synd att jag inte kunde hänga med ut igår men det kommer ju fler gånger :)
Näe nu har jag faktiskt inte tid att sitta här, ska städa övervångingen & städa min garderob som är totally upp & ner ;)

Trevlig helg / Carita ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0