Ägare till måånga skor

Sa ju tidigare att jag skulle räkna och se hur många skor jag har samt visa lite vad jag har . .
Gissade därikring 50st och kan ju tala om för er att jag äger hela 52 par skor och då inte inräknat 5 par som jag nyligen slängde!
Bland dessa 52  par så finns det stövlar, sandaler och pumps . .
Ärligt talat så är jag bara glad och lite stolt över min "samling av skor" ;)


image28

image29

image30

image31

"Alla" mina skor är ju givetvis inte med på bilden och bland dom så finns det både äldre och nyare skor!
Har bland annat tre par som jag ska sälja som är helt nya och oanvända . .
Lägger upp dom imorgon om jag hinner!
Nu ska jag hoppa i duschen och sen titta på tv . .

Good night everyone . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0