Ica & posta paket

Hejsan alla . . .
Idag har jag vaknat svintidigt, halv 7 började alarmklockan ringa hos föräldrarna, dom måste glömt stänga av den eller nåt. Och sen började hundarna gör liv i köket så jag lyckades aldrig somna om! Sen har jag bara fixat med hästarna & hundarna hela dagen och nu sitter jag o syster hemma hos oss. Vi har nyss ätit och snart ska vi bege oss mot stan för och köpa lite lördags gotta! :=)
Älskling är i piteå och kollar på hockey och firar sin födelsedag som var i onsdag . . öppnat första ölen efter 12 så nog är dom säkert måttligt fulla ikväll ;)

Näe får bli en kort inlägg idag, ska byta om och sen bege mig mot stan, måste posta iväg skorna jag fick sålt!
Ska ta med mig kameran & ta lite bilder på djuren idag . .

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0