Godmorgon onsdag

Inte haft nå förvärkar sen igår på dagen men har fått lite tips på vad jag kan göra för att få mer fart på grejer. Och nu kan jag ju göra det med trygghet när älskling kommer hem ikväll! :) Idag har vi molnigt & svalt ute, inte alls kallt men ingen tropisk värme heller, känns så skönt. Kan se redan att bladen på visa träd börjar bli lite gula så nog är hösten bara bakom hörnet. Men med en så underbar sommar som vi fått så gör det ingenting! Har kikat runt lite på höstplagg & mest basplagg men vet ju inte hur fort denna bulle till mage kommer att försvinna så jag vet inte riktigt vad jag ska satsa på för storlek ? Vet ju att jag inte kommer att vara nån mini xs nåmer ialf . . skulle ju som vara kul att beställa lite nytt till hösten! Nåväl vi får se hur det blir med den grejen. Idag ser det ut att bli en soft dag med evenetuellt ett kaffe besök i stan senare på eftermiddagen! :)

Hoppas ni får en bra onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0