Nu vart länge sen igen . . .

Hejsan allihopa!
Nu vart det ett tag sen jag skrev något igen men när man inget speciellt om dagarna gör så finns det ju inget att skriva om heller ;)
Idag har det i alla fall hänt en del . . vi har tydligen lite av en oturs dag här hemma hos oss då morgonen började med att motorvärmar slangen brann så den gick kaput sönder & drygt en timma efter det fick vi skorstensbrand !
Joo ibland slår oturen som en blixt från himlen. Men tur var väl att jag var hemma när detta hände, vill inte ens tänka på vad som skulle ha hänt annars!
Nåja nog om det. Får skriva lite fort här då Hanna gumman plockar upp mig snart ! :)
Kom på en dag här att jag måste inskaffa mig vinter dojjor av nåt varmt slag . . slängde ju ett par styckna för vintern eftersom hunden pissat på dom . Skulle ju gärna vilja ha ett par Uggs men dom kostar ju skjortan så det får nog bli ett par liknande istället! :)

Nu ska jag dra!
Ha en trevlig helg allesammans

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0