Luciadagen

Hejsan i stugan . .
Idag har jag haft en låång sovmorgon men den hade nog känts bättre om det inte hade varit för dom där elaka drömmarna!
Dagen har spenderats med städning så nu är det rent & doftar gott :)
Idag är det lucia , vilket jag helt hade glömt bort om inte jag blivit påmind om det i veckan.
Jaa ni vet man kan ju inte komma ihåg allt heller ;)
Ikväll blir det lite party för min del, blir säkert skoj!
Hade planerat min outfit & var igår in på Ginatricot i gallerian men dom tar ju inte emot svenska klopps så jag kunde inte köpa det jag skulle ha!
På gränsen galleria in my as säger jag bara!
Så jag fåt tänka om lite, kanske har liknande hemma  . . kanske . .
Näe nu ska jag kolla om det kommit nåt nytt avsnitt av The hills på mtv så ni får ha en så trevlig helg & en trevlig lucia!




Denna ska jag nog ha på mig ikväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0