Snart en vecka sen . .

Jag skrev någonting sist. Har tänkt skriva flera ggr sen i torsdags men på något sätt så har det alltid kommit massa annat i vägen & på kvällen har jag inte orkat! Nåväl i torsdags tog jag tag i saken och bokade dop tiden åt lille Benjamin så dopet är i början på april. Och så ringde jag läkaren för å fråga provresultatet av födelsemärket som ändrat färg . . allt såg bara bra ut, inga konstigheter där! Puhh det var super skönt å höra :) I måndags gjorde mamma första omgången slingor åt mig men eftersom det var så himla lite slingmedel så hade vi behövt två förpackningar så det blev inte så himla ljust mer än vid hårrötterna. Idag ska vi göra andra omgången så hoppas det tar lite bättre nu :) Ska även ta en liten spring runda med föräldrarnas två tikar så dom får göra av med lite energi. Var i fredags och sprang i nästan 1 timma med Bonus och kan lova er att både han och jag var slut efter det. Men det var riktigt skönt! Va mer . . joo igår såg jag att Benjamin fått andra tanden nere :) Det går fort för någon dag sen så var den inte där. Nu har jag druckit två koppar kaffe & nu är det dags för frukost!

Trevlig söndag på er alla . . .


Kommentarer
Postat av: Tjej

Härligt att provsvaret var så bra!! :) Nu kan vi båda slappna av. Jag är i vecka 38 nu och väntar på mitt lilla pyre i magen. Längtar som bara den efter honom!

2010-03-14 @ 20:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0