Godmorgon härliga onsdag

Här har vi vaknat till strålande sol :) Åhh så härligt! Dagens planer är än så länge vagn promenad & en spring runda med Bonus. Hoppas bara mitt knä inte börjar värka alltför mkt. Och så ska jag göra bort lite viktiga TO DOES :) Kikade igår på hm´s hemsida å såg att dom hade 100 rabatt på jackor, vill ju gärna ha en ny skinnjacka & jeans jacka till sommaren men måste jag välja bara en så blir det en skinn jacka. Hittade en fin alla fall men kläderna går ju åt som smör speciellt i dom små storlekarna. Det är ju nästan så att man måste börja handla sommar kläder redan i januari! Nåväl will see lite nytt till sommaren vill jag allt ha. Nu ska jag ta mig en till kopp kaffe och busa med Benjamin som är väldigt pratglad denna morgon :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0