Ansiktsmask

Sitter här med ansiktsmask numero 2. Hade först i en djuprengörande & nu en fuktgivande mask :) Sedan ska jag smörja ansiktet med min favoritkräm Olays, så lätt å luftig men samtidigt ger den massa fukt till min torra hud. OCH så doftar den gott också :) Sådär då har vi haft lite skönhets snack ;)
Imorgon åker jag till Hanna gumman & firar hennes födelsedag som faktiskt är idag, så grattis en gång till! ;) Tänkte hinna packa idag men så kom jag på att jag behöver massa saker imorgon på morgonen så jag kan lika göra det imorgon. Börjar vara aningen trött nu, har varit och hälsat på mina föräldrar, en vän i stan & så sprungit på ica maxi där jag ändå glömde det jag egentligen for dit för. Nåväl ska ta och tvätta bort denna gröna gegga från ansiktet & sen gå upp å titta på tv innan ögonen slocknar!

Nigthy night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0