Fredagsmys

Det har hunnit bli fredag & helgen påbörjas med glädje! :)
Det har egentligen inte hänt så himla mkt i veckan .. i onsdag var jag å opererade bort tre födelsemärken eftersom ena har ändrat färg. Gick bra förutom att sprutan sved till riktigt ordentligt men sånt man får ta ;) Den i ögonbrynet måste tas bort med laser o det görs bara i lule så jag måste boka en tid dit snarast! Igår fyllde äldsta brorssonen 7 år så vi var en sväng på hans kalas :) Idag har vi bara varit hemma . . Älskling for just o köpte hjärtchoklad åt mig eftersom jag blev så himla sugen :) Tack älskling! Får även se om jag kan påbörja mitt projekt i matrummet. Ska måla en stor kaffekopp & sen skriva en text ovanför den :) Måste bara leta fram något bra o skriva . . . Nåväl det får vara bra för nu . . ska titta klart sex and the city!

Trevlig helg på er er rara vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0