Vinterland all over again

Snöade massor igår å tänkte att hej det blir säkert soligt å fint idag så allt smälter bort. Öppnar mina blå på morgonen och kikar ut genom fönstret och vad ser jag inte om ett " vinterland all over again " tänkte shit shit shit flera gånger om å blev nästan rasande arg. Mmm faktiskt så blev jag det! Är så otroligt trött på snö å kallt väder å vill ha vår å sommar, ja helst igår! :)

Nåväl idag har vi hälsat på hos mina föräldrar å så har jag trimmat Bonus & tvättat båda vovvarna så nu doftar dom gott igen, för ett litet tag alla fall. :) På ett litet tag så är det dags för gossen att få pyjamas på sig och sen välling å efter det sova. Själv ska jag ta en varm dusch och sen titta ifall det kommer nå bra på tv innan ögonen slocknar. Idag har jag haft en träningsfri dag å det märks. Blir på en gång tröttare & slöare men imorgon är det springskorna på igen :)

Gonatt på er . . Hoppas vi vaknar till en soligt måndag imorgon!

P.S Föresten så har Maria Montazami börjat blogga, ni vet hon från Svenska Hollywood fruar :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag också :) Nu måste du länka mig när jag fått igång en egen hemsida igen efter uppehåll på säkert 5år från webbgrejor :P



Älskar dig ;)

2010-04-18 @ 18:52:30
URL: http://jani.pccnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0