Soliga torsdag!

Tänkte för en gångskull nästan skriva goddag men så kom jag ju på att det fortfarande är GodMorgon :)
Själv har jag vaknat just före 7 av att gossen låg å pratade med sina gossedjur i sängen sin. Är så himla roligt att ligga å lyssna på hans diskutioner :)!
Har hunnit med en lång prommis/spring runda på 6km med Bonus . . jajemen jag har blivit riktigt hurtig ;) Blir en till promenad senare med Benjamin också. Är ju lite jobbigt att försöka springa med vovven i ena handen å vagnen i andra. Blir nog ett litet träningspass senare också. Som jag skrivit tidigare så har jag bestämt mig att komma i form och då ger jag verkligen allt för att försöka göra det också. Har även ändrat lite i matväg också, mycket grönsaker, proteiner, frukt å lite kolhydrater. Har även gett upp ljus choklad som är en stor favorit hos mig för ett tag framöver å köper bara mörk choklad nuförtiden. Helt stenhård mot sig själv ska man inte vara för då raseras det å man tappar inspirationen helt. Och nyttig mat behöver inte vara äckligt utan tvärtom det kan till och med vara godare ;) Nåväl nog om det. Igår hjälpte jag Sofia med städning av lägenheten i m-lund. Det tog oss sammanlagt 5h å vi har skrubbat å skrubbat å skrubbat så det kan inte finnas ett enda smutskorn någonstans kvar. Hursomhaver så ska den besiktas idag å klagar gubben att det är smutsigt så får han göra det själv! ;)

Nee nu börjar det vara matdags för gossen.
Önskar er en riktigt solig o toppen torsdag!


Kommentarer
Postat av: Grannen Sofia :)

Precis om de kommer ett endaste klagomål på att de är skitigt så får han fasiken skrubba själv ;) Vet dock att de kommer komma ngt om spegeln men de var ju en olyckshändelse samt att de måst ju vara en utav världens sämsta speglar som går av på mitten när man dammtorkar av den ?! ;)

2010-04-15 @ 10:30:54
URL: http://sofiahelenaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0